.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه افرادي که خوشه‌بندي آنها اعلام نمي‌شود

پايگاه اطلاع رساني دولت اعلام کرد: برخي افراد در فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانوار نام يا کد ملي خود را به درستي درج نکرده‌اند که بايد ارديبهشت ماه سال آينده آن را اصلاح کنند.

حدود 160هزار خانوار با اين مشکل روبروهستند که اين افراد بايد ارديبهشت ماه سال آينده با در اختيار داشتن مدارک لازم به پايگاه‌هاي مرکز آمار در سراسر کشور مراجعه کرده و اين مشکل را رفع کنند.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، برخي مردم با ارسال پيامک به مرکز آمار ايران براي اطلاع از وضعيت خوشه درآمدي خود، اين پيام را دريافت مي‌کنند که "خوشه‌بندي خانوار شما امکان‌پذير نيست."

بنابراعلام مرکز آمار، دريافت اين پيامک دو علت دارد: يکي اين که احتمالا سرپرست خانوار متعلق به نيروهاي نظامي است که لازم به ذکر است نحوه توزيع يارانه‌ نقدي ميان نيروهاي نظامي از طريق ستاد کل مشترک نيروهاي مسلح صورت خواهد گرفت و اين افراد نبايد به مرکز آمار مراجعه کنند.

دليل دوم اين است که فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانواري که اين افراد پر کرده‌اند، داراي مشکل هويتي است. يعني مثلا فرد نام خود را با غلط املايي نوشته که با کد ملي وي مطابق نيست يا اين که اعداد کد ملي را درست ننوشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.